Friday, May 6, 2011

buku baru

OMG
DREAMING:
Bangun Pagi-pagi lagi,dah senyum..ngee~ Bestnye mimpi malam tadi.If jadi reality,ofcoz xmenyesal.Siap bersyukur lagi.Ape-pon,thanks GOD,bagi aku peluang nak rase mimpi indah.hehehe..Indah giler,mimpi malam tadi. 

pelamin saya malam tadi



Boleh pulak aku mimpi sampai kahwin.Huh,tak sabar nak kawen sangat dah ke,husna latiff oii..Tapi,ending mimpi tu,memang best,pelamin cantek,dress baju pengantin pun cute..serious,tak kan ade satu pun kat bumi ni,yang bole same macam dalam mimpi aku..gempak habis larh..yang paling bets,bunga-bunga...banyak sangat..hubby ku,aku xnampak.aku rase macam aku kawen sorang-sorang je kot semalam tu..hehe..nggee~ kesian saye. 

BUT
IN REALITY:
aku still same macam orang laen. still harap dapat future husband yang perfect.macam yang selalu aku bace dalam novel.hero cite tu,ofcozlah baik,ambik berat,penyayang,loving,romantik,sweet,talented,educated..Wah,macam-macam lagi lah..
aku jugak harap dapat suami soleh yang boleh bimbing aku,future child kitorunk nanti,dapat papa yang pandai dalam semua bidang.so that,diorunk akan respect kat papa diorunk nanti.hahaha..terlebih sudahlah berangan.
Tapi,nak jugak berangan lagi.
if dapatlah kan teringin jugak nak dapat hubby yang work as a doctor.Perh,bukan sebab nak status la.Tapi,sebab senang sikit.Hubby aku,tau selok-belok penyakit.Nanti,bile aku sakit,die ade jage aku.
harap-harap,awak seorang doktor<3




aku pon akan belajar rajen-rajen jugak start hari ni,sebab aku pon nak jugak ade pendidikan yang tinggi.If xbole sampai pHd..master pon okaylah.Asalkan educated jugak aku ni.So,harap impian dan niat baik aku ni,dimakbulkan ALLAH.

  sweet tak.?tunang org lah.


Agak melampau lah if aku nak yang perfect macam Ashraf Muslim nie.Hehehe.Ala-kadar pun dah okay.Asalkan,die okay,okaylah tue.Ngee~Tapi,kan konfirm semua orang jeles dengan tunang orang kat atas ni.Yelah,dapat future hubby yang hendsome,educated pulak tu.Pengamal Perubatan Islam lagi.Perh,konfem jeleus sesangat.
Hehe..Tapi,tak payah nak jeles sgt k. Dah jodoh.Okay :)

No comments:

Post a Comment