Monday, May 16, 2011

domo gurls

 
 
 kitorunk punye weyh !
 
Tuka topic pulak.Macam dah selalu sangat cite pasal En.Nyet kat sini. !
Okayy! Kalau En.Nyet ramai membe,aku pun ramai jugaklah !
hehe.Saje nak cari gadoh.Okayy! Aku nak cite dulu lah pasal membe-membe yang memang close habis dengan aku.Nie cite zaman aku dekat Uitm,Perak kayy!
Style habis kot.Memang syok giler membe ngan diorunk ni ! Sem nie,baru ar aku rase hidup aku nie ade tujuan.Haha.Poyo giler ! Kitorunk rapat sangat.Selalu lepak same-same.Study same-same.Makan same-same.Gosip pun same-same gak !
Kitorunk ade 5.Nak introduce sorang-sorang jap.!

<3 Siti Fairus Abdull Patah <3

Okayy ! Nie membe yang agak rapat ngan aku.Hehe.Die stay kat Bagan Serai,Perak.
Kelaka giler die nie.Ngan loghat utara die tu.Memang heppy mase lepak ngan die.!
Pro weyh bab-bab programming nie !Sebab die pandai imaginasi.Tengok je satu bende dah dapat idea.Haha.!
Die nie,senior adik sedara aku.So,kitorunk lagi rapatlah.Haha !
Die suke makan masi lemak telo cair !Sumpah faveret habis.Die cukup giler bende tu.Lagi satu yang die giler Nikon D90.Ntah.Aku pun ta faham sangat pasal camera-camera nie.Tapi,die giler bende-bende nie!

Bagus jugak ade D90.Bole aku tumpang.Haha !


 macam tak cair je.tolonglah cair weyh !

 <3 burfday die 29April <3
<3 nice and serious kawan yang baek sangat<3 
<3 terbaek lah<3
<3 siti fairus love you,yaa ! <3

Okay ! Next ? Sakina Shaharudin.Die stay kat Bagan Serai jugak.Ntah,dekat kot dengan rumah Siti Fairus.Tah.Aku ta penah pegi la pulak ! Hehe.Andaian je.Die nie pulak suke mamat-mamat hensem kat Uitm tu especially bdk QS.Haha.Aku lagi la ta tau nape.Tapi memang faveret die kot.Lain orang,lain ragam lah.Hehe.
Die cute.Aku suke tengok rambut die.Tantek sangat !
Blog die pun cantek.Die lah yang banyak bagi advice kat aku camne nak buat blog.Siap bagi aku tuto lagi.Pergh! Hebat tak membe aku..Nie ar baru membe weyh !

<3 Sakina Shaharudin <3

Keena pun rupe-rupenye membe kepada membe aku.Diorunk membe mase kat SMKA.Haa.Sebab tu,aku lagi bertambah rapat +close dengan die.Hehe..Banyak relate kan!
Comey kan die ! Awesome ar !
<3 burfday die 9August <3
<3 die nie alert sikit pasal dunia alam maya nie <3
<3 sweet+cute+sour+masam <3
<3 membe yang baek.rajen tolong orang <3
Hehe.Sayangs lah u !


<3 Nur Aifah bt Abdul Rahim <3
Turn membe aku yang nie pulak.Okayy !Sedap kan name die.Jarang aku dengar.!Haha.Aku jelah yang jarang.Orang laen,dah biase kot.Haha !
Aku baru kenal die sem nie.!Sem lepas ade gak aku usha-usha die nie.Hehe.Cun giler weyh! Tapi,ta berani nak tego.Last-last sem nie,aku same kelas ngan die.Die start tego aku dulu mase dalam kelas.Aku pun ta tau nape.Rupenye,bf tersayang die satu sekola ngan aku.
Mohd Aidil.Memanglah aku kenal sangat die !
Kecik kan dunie nie.Rupe-rupenye bie lah Nur Aifah yang membe-membe aku selalu cakap kat sekola dulu.Sikit pun aku ta minat nak amik tau.Haha! Last,jadi membe baek aku terus
Die nie ayu+lemah gemalai+sopan+anak yang baek.Hehe.


<3 burfday die 20 0Ct <3
<3 friendly+tak sombonk+ceria+lawak <3
<3 suke tuka-tuka kale lense die <3
Miss u,Sayang u lah !
Last sekali.Yang seorang nie ! Wanie Amanie.Stay kat Shah Alam.Die nie pro habis lah bab-bab matematik nie! Especially calculus! Memang expert.Dah tu,ta sombonk pulak.Die ajar satu-satu.Step by Step.Eh,bukan same je ke? Haha.
DIe nie,memanglah pro.Tapi,bab bangun pagi?Ish..lemah betol.Jam die lewat setengah jam so,korunk kalau janji kene ikut jam kite bukan jam die!
Die nie pun hantu novel.Bajet habis jiwanglah tu..Huhu.
Happening.Sempoi.Memang kalau borak,die nak bagi satu dunie dengar.!
Haha!


<3 Wanie Amanie <3

<3 burfday die 26June <3
<3 agak jiwang karet sikit.ta pecaye?suke dengar Suriafm <3
<3 ade scandel ngan Mohd A**L <3
<3 care for you <3
Miss u,Sayang u lah..




<3 Mase study week <3 


Time nie ta plan pun nak gerak KFC.Tapi,terjadi jugak !
Sweet lah korunk !
Memang happening giler jalan petang-petang ngan diorunk ni !
Asyek gelak je.
<3 hehe ! pose sekejap ye ! lect tade lagi <3

Haha.Dengan diorunk nie,aku start study giler-giler kot.
Thanks korunk..!
Korunk dah insafkan aku yang suke maen-maen nie.Hehe !

<3 sayang giler korunk<3
<3 fairus ! keena ! cena ! aifah ! wanie ! <3






1 comment:

  1. Tak tahan weyh. Aku suka mamat hemsem dekat Uitm especially budak Qs. What the ;pp Yekkkk. Pandailah kau nie. Aku parit buntar seyh. Btw, thanks yaw. Terharu duh ;pp

    ReplyDelete