Tuesday, May 24, 2011

nurkasih punye story

penuh tisu mase tengok kat wayang tadi !
 
Hehe ! Akhirnye hajat na tengok cite NurKasih kat panggung tercapai jugak.Memang solute ar kat abg khabir tu.Hehe ! Bole buat aku menages dalam panggung tanpe segan silu.
Serius ! Aku menages tadi.Hehe.Malu kat orang sebelah? Tade maknenye.Die pun nages kot
Tapi,tragis cite tu same macam yang aku tengah rase mase tu jugak.Haha !
Padah lah kat aku hari nie.Tapi,ape-pon,aku redha.Takdir dah bawak aku kat situ.Takdir Allah,aku kene terima.Aku redha.Aku just amik semua nie sebagai satu pengajaran yang ta kan aku lupa sepanjang hidup aku. !
Actually,aku tade sikit plan pun nak tengok NurKasih.Lagipun,aku sorang-sorang je.Memang lah aku macam ta berani sangat.Tapi,takdir Allah buat aku tengok jugak citer nie.Bia lah aku sorang je yang tahu ape yang jadi.Aku just ta kan lupe hari,waktu,mase,detik ini.Mesti tersemat indah dalam kepale aku !
Tadi tu,aku berperang dengan diri aku sendiri !Dengan rase serba salah dalam diri aku ni.Rase dosa sangat dengan parents lagi.Ermm.dosa?Nerake ke tempat yang aku pilih?

ampunkan dosa ku.Aku mohon ! 

Aku betul-betul menyesal.Tapi,aku percaye ade hikmah disebalik ape yang terjadi ! Insyaallah ! Aku harap.Aku mohon. ! Ameen !
<3 Maafkan saye ibu,ayah <3
Saye tak mintak kebenaran pun nak tengok NurKasih tadi.Saye terus je pegi tengok !
Salah saye..!
Maafkan saye.
<3 NurulHusnaAbdulLatif<3

No comments:

Post a Comment