Thursday, May 19, 2011

lagu sekolah

Teringat ape sampai benjol kepale nie? !

Okayy ! Pagi ni,rase macam na story pasal membe-membe aku mase study kat SBPI dulu.Dari form1 sampai form5,diorunk nie,cukup rapat ngan aku.Kawan baek weyh ! Hehe ! Memang kamceng habes lah.Tapi,kitorunk lagi kamceng mase upper form.Sebab mase lowerform,aku agak rapat dengan NurulAnati ngan Shahida.Standard ar.Baru masuk sekola,nak biasekan diri dengan enviroment lagi,study lagi,kawan-kawan lagi.Hehe.!
Naek upperform,baru ar stable sikit life kat sbp ni.
Okayy ! Kawan-kawan yang rapat ngan aku.Susah senang kat sekola dengan diorunk.Macam-macam lagi ngan diorunk.Life paling hepi sangat mase time exam SPM.Time dah sunyi.Tinggal kitorunk je kat sekola.Memang syokk habes lah.Sekola tu macam kitorunk yang punye!
Macam-macam ar kitorunk buat.Memang aku rindu time macam tu.!
Ain yang ade tiga tahi lalat kat muke.Hehe.CUte la Ain.Kitorunk ade panggilan tau.Hehe !
Ain-Kak Long.Maybe,sebab Ain mature sikit.Memang dah macam kakak kitorunk pon.Jadi advisor yang terbaeklah Ain nie.Tak kesah lah mase tengah down sebab exam ke,sebab kawan ke,sebab pakwe ke.Semua die bole handle.Sebab tu,die dapat jadi PKU.Memang Ain nie,terbaek lah.Susah cari kawan macam die.Periang je.Langsung ta penah tunjuk muke sedih depan kitorunk even time tu die tengah sedih giler..DIe nie memang special sikit.

WanZurainJawahir bt WanAzmy <3

Secondly.!Membe aku sorang nie.Aku penah datang tidur rumah die.Hehe! Die nie,comel.Ramai peminat lah.Anak bongsu.Biaselah manje sikit.Hehe.Die nie,sangat pengemas+pembersih+pemalu.Ade kaitan ke?Takpelah bantai jep.Die nie,alert sikit bab-bab study nie.Pandai weyh ! Kawan yang baek.Sangat takut kepada kucing.Hehe.!Aku pun ta tau.Tapi,kitorun memang sangat menjage die kalau kucing datang.Hehe.Bagus tak kitorunk.Die minat kat pemain bola sepak twins tu.Aku ta ingatlah yang mane.Tapi,ta silap aku yang kawen ngan Rita kot.Haaa..yang tu lah.Die pon special kat aku.

Hayatun Syameila Adnan <3

Turn membe aku yang nie pulak ! Gile-Gile !Tu je,yang aku dapat tafsirkan dari luaran die.Membe aku nie,otak gelige weyh.Memang die suke bende pelik-pelik nie.Semua yang strange ni.Semua die suke! 'SHAH the strange'.Trademark die dulu.Die suke binatang.Sangatlah pencinta haiwan.Ta kesahlah comel ke tak.Dari sebesa-besa binatang tu sampailah sekecik-kecik.semua die sapu.Doctor Haiwan lah kate kan.Aminn..
Die pon gile dekat hujan ngan yuna.Tu yang nak sangat study main gitar tu.Hehe.Dasyat kan die!Tapi,die nie,nampak je ganas.Ganas pun hati lembut weyh !
Die sangat baek and pentingkan persahabatan.Tabik lah bro !
Kitorun panggil die Abang sebab die ala-ala lelaki.Bukan badan,maksud aku.kelakuan.Hehe.Tapi,dalam hati still ade taman.Minat kat Raju eik !
Nie lah membe aku yang sangat commited dengan prinsip ngan matlamat die.
Ramai orang suke kawan ngan die nie.Friendly.Senang masuk.Sekepale.!

Suhaila Hani Abu Hamid <3

Lastly,yang nie.Membe yang sentiase ade ngan aku time aku senang dan susah.Selalu bagi aku semangat mase aku homesick.Hehe! Serius,malu !
Mase aku down sebab exam,selalu bagi aku kate-kate semangat!
Habes kamceng giler dengan Suhaila.Memang bestfrenz forever !Hehe.Die nie,sangatlah kemas orangnye.Locker die memang cantek mase kat sekola dulu.Kemas je.Sumpah,jeles !
DIe nie pulak minat dekat S07.Memang minat habis.Aku sayang die.Kitorunk panggil die mak sebab die sangat penyayang dekat anak-anak die.Hehe.


NurDayanaNarwawi <3


Serius ! Sayang giler kat korunk+rindu sangat-sangat !
<3 Ain<3 Meila<3 Cena <3 Sweyla <3 Deyna <3



<3 sweyla,cena,deyna,ain,meilow <3

thanks for being my frenz :-)

<3 last day mase spm. tantek kan,padang sbpi :-) <3

<3 meilow takut kuceng lah.hehe :-) <3


<3 bestfrenz forever.hehe.diorunk nie,happening kan suasana <3

<3 teenagers tyme LOL <3

<3 mase maen batu seremban dekat dataran ilmu <3


<3 cute nye kawan-kawan saye <3

<3 jamuan batch la tyme nie <3

<3 you guys <3
hope semua berjaya dalam life masing-masing
<3 love all of you <3
and our memory together <3


No comments:

Post a Comment