Friday, May 20, 2011

mandarin movie time

Thanks to my lovely morning kiss saye,En.Colgate !
Selamat pagi <3
Hari nie,rase macam na story pasal cite faveret aku.Hehe.Tengah giler layan movie die ar sekarang ni.Dekat 5hari,download full drama nie.Semput weyh.Tapi,atlis berbalaoi !
Hehe.Best giler cite nie.Sweet je.Asal cite tu sweet,mesti aku ade kat depan tv,lappy,pc,wayang pon bole blah gak.Haha !
Ain la yang intro story ni dekat aku mase kat sekola dulu.Ade akak senior tu,bawak cd nie.Giler !Kitorunk pulun tengok movie nie,dari pagi sampai esokknye.Nak habis cepat punye pasal lah katekan.! Tapi,aku ta lah tengok habis pon sebab datang je dah half story kan.So,aku g ar download kat internet yang tercinta nie.Hehe !

 agak-agak kalo gune broadband 5hari jugak ke?

Korunk mesti penah tengok story nie kan.Dah banyak kali kot ulang kat tv.Haa,cite pasal tayang kat tv,mase tu aku f3.Kalot nak trial PMR mase tu,aku ngan Ain ta kesah pon.Hehe ! Kitorunk g tengok gak cite tu,tapi buku still ade kat tangan weyh.Dasyat weyh !Bile iklan je,bace ar buku tu.Masuk je kot sebab aku dapat markah yang tinggi kot mase trial PMR.
Hehe ! Macam belagak plak..!

na jugak tido macam tian yu tu <3

Aku suke story tu,start mase jun hao tu hilang ingatan.Die stay ngan tian yu.Haa.mase tu,aku rase jun hao tu sangatlah blur and menarik lah.Cute je ! Comey sangat mase die jadi done oh.If aku jadi tian yu pon,even done oh tu ta kaye,tapi kalau dah macam tu layanan die,sure aku ta lepas.Hehe !Mimpi jelah weyh !

na jugak pakai baju same macam nie <3

Hehe.Time nie,sweet jugak ! Korunk follow ar cite nie.Asyek tengok cite korea je.Alih ar plak kat mandarin drama macam nie.Best kot ! Lagi sweet and romantik ! Sure korunk senyum sorang-sorang nanti.Hehe ! Aku pun senyum sorang-sorang gak.<3

jun hao suke minum air tu lah.Hehe !


 

No comments:

Post a Comment