Saturday, March 19, 2011

leave a life or live a life

dare
life ni,kadg-kadg hepi.kadg-kadg saket hati laa..kadg-kadg rase macam nak mati je.tapi,kadg-kadg rase macam rugi je mati.yelah,mati kalau konfem masuk syurga,takpe.nie,amalan pun belum tentu lagi.kalau ade membe yang sekepale,best woo..tapi,aku nak tau lah.kenape kalau kite dah jumpe yang betul-betul baik dan serasi ngan kite tu,konfem ade tacing-tacinglah,konon.tapi,serius.even aku tacing pun,aku senang nak maafkan org yang buat salah ngan aku.senang giler kot.memang style aku macam tu.tapi,kenape orang lain susah nak jadi macam aku?kalau aku terbuat diorunk tacing sikit,konfem berzamanlah muncung ngan aku.sampailah,aku merayu-rayu,baru diampunkan.kadg-kadg rase macam xfair plak.kalau aku bole jadi nice person kat diorunk,nape x korunk pun reply bende yang same kat aku.bukan susah pun.just to forgive and smile again.and became friends like before.ignore jelah tacing-tacing tu.yelah,tapi bukan semua orang bole buat ape yang kite bole buat.lain orang,lain ragam dia plak.
tapi
xsalah kan kalau jadi nice dengan orang?mesti semua orang suke.tapi,kadang-kadang rase macam nak balas dendam pun bole jadik jugak kan.barulah best.tapi,takpelah.not my style lah.just jadi yourself,xpayah nak ikut sgt style orang.nanti,org pun meluat dngan kite lah..hahahaha.
hidup kene teruskan,barulah kite happy je.


 

No comments:

Post a Comment