Saturday, January 7, 2012

Someday someone will walk into my life :-)


Dear future husband, please plan a secret photographer for the proposal. I want a genuine photo of the moment :) (Dear best friends- make sure my future husband knows this.) 
Hye guys and selamat pagi. Ehh,dah lame tak update blog kann. Busy dengan assignment web yang penuh dengan coding html,javascript segala laa. Huhu,then forget about my ugly blog. Kesian dia kan :-)Entry hari nie. Seronoknye tengok kawan-kawan yang sebaya I yang dah bertunang,kahwin happy life ever after dengan someone yang diorang sayang kan. Dalam usia yang masih muda macam I nie dah ade someone yang take care,bermanje-manje an. Ouhh,ini sungguh tidak adil sebab I takde pun macam tuu. But I'm just ignore that's feeeling. Just pray for my friend's happiness and stay cool sampai ade pulak someone yang propose to me. That's the best :-) *Sampai bile ?
 Seriously,I happy if ade someone yang propose kat I macam dalam pic kat atas tuu. That's so romantic,dear. Ouhh my god. I can't stop talking about that again. Dear Mr.dream,please came true and I'll love you forever.Haha :-)
Baru-baru nie,ade membe I yang propose I jadi couple dia sebaik sahaja dia bace post I pasal Shah last two week. Aduhh,I dah lah tengah feeling-feeling lagi time tuu.Macam sedih-sedih lagi lahh kononnye sebab baru clash kan and tetibe dia pulak datang macam tuu and siap buat request lagi dekat my fb. Ouhh,ini sungguh tidak comel :-)
 Time tengok nie,reaksi I sungguh luar biasa :-)

And sampai sekarang I still ignore je relationship request from him and it's already a week dear. Sorrylah sebab I tak ready lagi nak jadi partner sape-sape lepas clash dengan Shah hari tuu. Dia ade jugak text I and ofcourse lahh semua ayat I ditentang habis-habisan bro. Segala janji-janji manis yang dilemparkan buat I senyum balik. Ouhh,lagi lah tak cool dia nie sebab semua ayat same je macam Shah. Ingat I takde pengalaman dalam bercinta ke? Hello bro,semua ayat-ayat macam tu dalam tangan I jelahh. Acece,berlagak pulak I nie. Actually,I'm not ready yet so I memang takkan terima ape-ape pun daripada sape-sape pun. I rase maybe I dah serik and satu kesalahan yang besar untuk I ulang balik ape yang pernah terjadi dekat diri I nie. So,diri ini hanya menerima semua yang bernama teman and tidak lebih dari ituu. Sekian,thanks alot:-)
I believe that someday,there are be someone walk into my life :-)
Dear future housemate,roomate,bedmate,and bathmate :-) I'll waiting for you and I'll try my best to be obey wife just for you. I just hope that Allah find the right person to me and untill this time,I'll pray for it :-)
 Don't ever came with evil reason and you will get something delicious in other life. Trust me men. And I'm preetyy sure that you will wait until I'm the halal one for you to touch even my soft-hand :-)

Love,your future girl and wife :)








No comments:

Post a Comment