Wednesday, January 25, 2012

I'm losing my best girlfriends :-(

Nak main buih-buih macam nie :-)



Hello pretty girls and handsome boys. Have a nice day,dear :-)
I buntu dengan entry nie but I rase as a human yang ade perasaan,I kena menulis and meluahkan apa yang I pendamkan selama nie. It's still January,dear. Begin your January with smile not tears,dear :-) It's myself advise. 

Dear mybest girlfriends :-)
Kite dah dekat sebenarnya tapi kenapa awak semakin menjauh.
Darjat pangkat rupa paras harta benda  
apa yang awak mahukan sebenanya ?
Saya tak layak untuk awak,atau saya tidak setanding kawan-kawan awak ?
Saya tak dapat fikir panjang untuk cari jawapan yang terbaik bagi soalan saya.
Awak tak perlu jawab sebab saya faham.
Siapalah saya jika dibandingkan awak yang lengkap serba-serbi.
Kini saya hanya mencari 

Sekian,bye :-)









No comments:

Post a Comment