Thursday, June 27, 2013

Camera, Gitar, Chrissy, banyak lagi yang saya belajar tentang diri awak dalam sebulan ni. Mula dengan sms Ahlan yang buat saya tertarik nak dekat dengan awak walaupun saya takut sebenarnya tapi Alhamdulillah perkenalan yang singkat tapi buat saya selesa dengan awak. Nak tunggu awak reply sms memang ambil masa yang lama tapi sebab isi sms awak yang selalu buat saya ketawa and kadang kadang bermanfaat untuk saya jadi saya tunggu. Walaupun lambat tapi sms awak tetap dapat buat saya tersenyum. Terima Kasih awak.

Awak selalu ingatkan saya dengan benda yang banyak saya lupa. Borak dengan awak,awak selalu selitkan bab bab agama yang bagus untuk pengetahuan saya. Yang kadang kadang buat saya sedar,Islam saya hanya pada kad pengenalan. Saya sendiri tak mendalami agama Islam itu. Tapi,awak dah bawak perubahan dalam hidup saya. Saya cuba nak rasa macam mana awak merasai ketenangan dalam solat Subuh dan maghrib awak. Saya pergi masjid,duduk dalam tu lama lama,saya nak rasa sendiri ketenangan dekat rumah Allah. Alhamdulillah,untuk sebulan yang bermakna,Allah bagi saya hadiah yang cukup bernilai dekat saya. Terima kasih awak.

Awak berjanji dan saya mengharapkan awak tunaikan janji tapi sekarang saya sedar,tak layak untuk saya mengharap janji tu ditepati. Allah mungkin pinjamkan awak sebagai hadiah untuk saya berubah bukan pemberian selamanya. Saya kena terima semua tu. And yang lagi saya pasti,lelaki sebaik awak ada wanita yang terbaik menanti dekat luar sana. Tengok balik diri saya yang takberapa nak baik ni buat saya sedar awak. And sekarang,saya hanya mendoakan yang terbaik untuk awak. Berdoa awak mendapat yang terbaik dari DIA. Terima kasih awak.

Awak suka Kuala Lumpur,sama macam saya. Teringat masa mula mula kenal awak,banyak persamaan kita kan. Kita boleh jadi BFF la awak. Awak antara yang tak mudah marah,awak tak cepat melenting,awak sentiasa senyum,geram pun awak senyum jugak. Ini satu benda yang buat saya bertambah suka dekat awak. And yes,awak sangat memahami. Beruntung bakal isteri awak nanti dapat husband yang sangat memahami. Takmudah marah. Mungkin sebab awak selalu dekat dengan Allah so awak jaga semua. Bahagianya kalau dapat awak. Okay,abaikan saya. Haha



gambar yang lain khas untuk saya kan so,takboleh upload.
Jangan risau,saya akan selalu doakan awak dapat jadi doktor yang handsome. Aminn.
Terima kasih awak,terima kasih Encik Sazrul :)

3 comments:

  1. OMG ! Tell me who is he? OMG! Tell me ! tell meeee!

    ReplyDelete
  2. Hai yat. Ni Sazrul. Kawan kita. Hehehe :)

    ReplyDelete
  3. Whats the relationship between you guys ! OMG tell me more laa haiiii !

    ReplyDelete