Saturday, June 11, 2011

life become agresive !

<3 lalala study tyme <3
Assalamualaikum :-)
Hello ! Hye ! Minggu nie rase macam nak cerita dekat satu dunia pasal timetable kuliah yang asyek sangatlah clashnye. Hurm. Ta faham betol. Every sem mesti jadi macam nie ! Penat kot ! Setiap kali bukak sem baru semua student kelam kabut. Salah masuk kelas lah,clash lah.Lect still on kelas macam biase even student adelah dalam due-tige helai je yang datang then,yang lain melepaslah. 
 Then,sem nie macam hebat sikit pressure dari sem lepas.Kelas sampai malam ! Memang tak tahan. Rase nak menjerit sangat.Ucap terima kasih yang tak terhingga pada yang buat jadual macam tu !
formula ta betol punye !
Actually,depends kat diri masing-masing.If korunk jenis manusia yang macam aku nie(selalu merungut,hehe !) So,memang kerja korunk akan jadi lagi bertambah susah. Mindset kite kene betol. Jauhkan negative thinking. Serius,dulu aku selalu fikir yang aku ta bole buat.Susahlah.Tak fahamlah.Macam-macam alasan yang aku bagi.Padahal,aku tau.Penyakit aku nie,malas je.That's y banyak sangat merungut+bagi berjuta alasan.Seriously,kite kene ubah semua yang bole buat kite jadi malas.
Now,aku nak jadi rajen macam orang-orang yang pandai kat luar sane ! Chaiyok :-)

But,cakap je semua orang bole cakap kan.Kite kena lah buktikan yang kite bole buat dengan berusaha and do somethings untuk capai kejayaan tu.
Serius ! Kejayaan tak kan datang tergolek-golek kat depan mate kite. Memang kite yang kene kejar die. So,untuk sem baru yang sentiase mencabar dan bertambah-tambah agresifnye kite kena lah agresif jugak.Plan something yang bagi advantage untuk life korunk satu hari nanti. :-)

No comments:

Post a Comment