Thursday, June 2, 2011

bro my bro

Selamat Pagi bro ! How nice if aku bole cakap macam tu kat bro.Cakap face to face ! Serious,aku rindu bro sangat ! Haha ! Aku tak intro pape pun kat korunk,tetibe je main redah name bro. Hehe ! 
Okayy ! Nak intro nie pasal bro a.k.a bff aku forever and ever ! Aku start kenal bro time kitorunk start masuk kelas mase part1.Serious,hati aku tergerak-gerak giler nak kenal ngan die.Aku pun ta tau nape ! Tapi,aku ade janji ngan myself,aku mesti kawan ngan die.Nak jadikan story,1day tu kelas kitorunk tade lect,biase lah awal-awal sem kan.Then,aku ajak lah diorunk lepak kat uptown.Mase tu,bro macam rapat ngan Meira.Sorang lagi classmate aku.Tapi, ta kesah lah bedal je.Mase Meira tu,sibuk beli lauk,aku stay berdua jelah ngan bro.Cuak pun ade gak.Sebab nampak die macam sombong+ta friendly langsung.Pastu,die start borak ngan aku.Macam-macam kot kitorunk borak.Tyme tu,aku baru tau yang bro nie baek kot.Serius,ta macam yang aku fikirkan.Haha.Ayat ta bole bla.
Start dari situ,aku rase bro nie masuk kot dengan kepale aku,tambahan pula bro tidak sikit menafikan.Haha ! Then,sejak tu start lah permembean aku ngan bro !
Aku ta penah bergadoh ngan bro.Senyum je <3

Kitorunk rapat sangat.Tersangat rapat.Ramai orang perasan.Mane ade bro,mesti ade aku.Kenal bro,buat aku kenal macam-macam jenis manusia kat dunia+kenal macam-macam brand dunia+buat aku alert sikit pasal dunia luar yang selame nie,aku ta penah nak amik tau sikit pon.Bro lah yang story macm-macm kat aku.Die aja aku macam-macam gak.Die buat aku dapat banyak membe.Aku kawan ngan bro dm jugak.Kawan ngan cleaner,semua sebab bro.Die yang kenalkan aku ngan semua tu !
Aku sikit pun ta kesah but aku jadi lagi respect kat die ! Die ta kesah pon pangkat or kerja orang tu.Die tetap frenz.Ramai org senang membe ngan bro.Aku ta nafikan !

aku sayangs bro <3

Macam-macam kenangan aku ngan bro.Kitorunk selalu datang kelas lambat.Hehe ! Sebab dah sekepale kan so,semua okayy kan ! Haha.Aku saje nak datang lambat.Baru lah lect tu kenal aku.Haha ! Aku pon,penah overnite kat KL ngan bro.Tu lah pengalaman yang paling best ngan bro yang aku ta kan lupa ! Naek bas same-same.Sampai KL sentral macam orang bongok je aku nie.Haha ! Maklumlah baru first time datang KL.Kolot tak aku? Kolot tak?
Haha ! Ade aku kesah? Bia lah.Aku punye hal.Haha ! 
Lepak same-same malam tu.Bawak aku jalan-jalan.Intro aku macam-macam tempat.Haha.
Credit to Walid sebab bawak aku ngan bro naek kereta mewah ko.Haha !

 Nie bukan kereta kayy ! Moto mewah bro paydoot <3

Haha ! Mase tyme study week part1.Ala-ala lapar+dahage punye pasal,bro bawak aku naek moto kot.Nak gerak uptown punye pasal.Haha ! Malas nak jalan kaki ! Sweet kan.Serious,nie antare kenangan-kenangan aku ngan bro ! Sumpah,aku ta kan lupa.Kitorunk siap ronde-ronde satu UItm.Hehe ! Best giler !

thanks bro buat hidup wa happy+berseri-seri <3

banyak sangat lah memory aku ngan bro sepanjang dua sem kat UItm Perak nie.Even just 1year je,mase yang dapat aku habiskan ngan bro.Tapi,banyak giler kenangan aku ngan die!Tak tertulis doe dekat blog aku nie.Aku sayangs die.Aku akan sentiase abadikan die as memory terindah dalam hidup aku.Aku sayang bro.Thankss bro sebab selalu ade mase 

 makan ais kacang+ais jagung dekat banda u.<3


aku sedih ngan faeez <3

aku happy berguling-guling <3
suke+duke aku ngan bro.<3



<3 Nurul Syafiqah bte Ishak <3
<3 Nie lah bro aku <3
<3 Thanks bro sebab selalu ade dengan aku.Tyme aku senang+susah. <3
<3 Thanks bro selalu dengar semua story-story aku <3
<3 Aku sayang bro <3
<3 Bodyguard aku<3
<3 I lOve u beary much <3

terbaek ar bro ! chaiyok ! aku sentiase sokong bro <3
 

No comments:

Post a Comment