Friday, April 17, 2015

Santai Jumaat

Assalammualaikum sister. Hai korang,aku baru balik dari office. Teman membe membe siapkan weekly report. Memang time nak weekend tu memang lagi lamalah dekat office. Kalau mak abah tau anak dia ni begitu gigih bekerja mesti diorang bangga. Wuwuwuw ;'(   Actually aku takde idea nak tulis apa tapi boleh tak aku nak tulis jugak supaya malam ni aku boleh tidur lambat and esok pagi aku boleh bangun lambat jugak. Tapi sebenarnya mata aku dah sipi sipi je aku bukak ni. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Aku mengantuk woi tapi kalau aku tidur awal nanti aku mesti bangun awal plus dengan budak budak mandi swimming pool esok dengan meriahnya mesti terbangun nanti Kesimpulannya i need mineral water and i want to sleep late than before,please   

No comments:

Post a Comment