Thursday, September 1, 2011

nurul syafiqah binti ishak

dm pasir salak.kl central.ktm lame :)

Sape NurulSyafiqah nie and kanape tiba-tiba je name die jadi title aku untuk entry nie.Hehe.Aku tak rase pun you guys terkejutkan.Aku je yang buat-buat cuak kan. Huhu. Ehh,firstly aku nak introduce pasal NurulSyafiqah nie. Nie kawan,member,teman,sahabat or segalenye yang berkaitan yang paling rapat dengan aku. Almost everythings pasal bende yang pernah terjadi dalam hidup aku,ade dalam diary die. Senang cerita,she knows everythings.Secret,private,personal and everythings about me and my surrounddings. Dasyat kan. Haha. Memang die jelah tempat aku mengadu dan mencurah-kasih =)

 nie pic yang pika mms kat saye.sumpah saye rindu :(


Baru-baru nie kitorang macam ade fight sikit sebab ntahlah.Tapi,aku yang dah kenal die lebih kurang setahun nie,dah kenal sangat perangai die.Aku tau,time pika marah,sedih,happy or segalenye but die bukan jenis yang menunjuk but if kadang-kadang tu die merajuk,die memang tunjuk depan-depan but kitorang gaduh tak lame mane pon sebab saling memerlukan. Serius,sedih giler tyme die langsung tak reply im aku kat facebook.Aku rase die marah giler kat aku. Sumpah guys,i'm too sad :(
night at dm PasirSalak.gonna miss you,pkah :(


Sehari selepas raye pertama,malam tu aku mimpi berbaik ngan pkah and die senyum dekat aku. Adoyy.Bangun je pagi tu,rase sedih balek sebab bende tu just mimpi.Aku nak berbaik dengan pkah balek macam dulu sebab aku rindu giler kat die.Sangat-sangat :(
Pagi tu,aku bukak facebook.Pkah post kat wall aku selamat hari raye.Die kate,die rindu aku. Wahh,mimpi aku jadi kenyataan weyh. Pkah rindu aku.And ade satu ayat die kat photo aku buat aku sayu and terharu giler.Aku sayang die.Seriusly,susah nak cari kawan yang macam die.Sangat memahami.Sumpah,aku tak tipu. Semua yang berkawan dengan pkah,seronok berkawan dengan die.Trust me guys =)



Bro Jovanna tu facebook pkah. Serius,rase nak nages pagi raye ketiga tu =(
Sebab happy sangat. Thank you NurulSyafiqah. Saya sayang awak :)


Okayy. Time untuk pic-pic pkah yang aku save dalam lappy and bile aku rindu,aku tengoklah. Haha.Sumpah,aku update pasal life die sebab aku suke pic-pic die :)

time dalam lab.sangat rindu time-time macam nie =)


pkah suke ubat iklan colgate bile saye snap pic die :)


baju yang agak keperempuanan sikit =)


baju disk yang selalu pkah pakai sebab die sentiase bersemangat tau. love you =)


suke pic yang nie ! Nampak sweet sangat. lovely jer :)


latest pic.dihari raya.really miss you pkah =(


<3 NurulHusna AbdulLatif <3
<3 credit to facebook pkah for all pictures above <3
<3 NurulSyafiqah Ishak <3
<3 Really miss you and love you sayang <3


No comments:

Post a Comment